zondag 23 december 2012

Fijne Feestdagen

Beste Lezers,

De afgelopen dagen ben ik erg druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor de kerst. Van de laatste cadeautjes kopen en inpakken, boodschappen doen, het kopen van een tweede auto (ja, echt!!!), tot rond rennen als een kip zonder kip, uit eten met familie, knutselen, kortom teveel om op te noemen. Daarom geen tijd gehad voor nieuwe berichten en dat zal ook de komende dagen wel moeilijk worden.
Heb nog steeds niet alle cadeautjes ingepakt (en morgen moet ik ze wel al geven!), ik wil nog chocolade noten fudge maken, een cake bakken en zo nog veel meer klusjes.

Daarom dan ook even bij deze mijn volgende wensen voor iedereen:

Ik wens jullie allemaal een heel mooie, warme, schitterende, gezellige kerst en alle goeds voor het nieuwe jaar!


Tot snel!

1 opmerking:

  1. Hallo Esther,
    Ben niet veel online geweest met de Kerstdagen, vandaar een beetje laat, maar nog wel op tijd om jullie een gezond en voorspoedig 2013 te wensen!
    ....en natuurlijk veel knutselplezier in het nieuwe jaar!

    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen