zaterdag 15 december 2012

Alva with flower

Beste lezers,

Vandaag weer een kerstkaartje van Magnolia. Toen ik deze stempel voor de eerste keer zag was ik gelijk verliefd en wist ik dat ik deze moest hebben ;)

Het is eigenlijk mijn eerste kaartje waarin ik (zoveel) bloemen heb verwerkt. Ik vind hem best leuk geworden. De foto is niet helemaal goed gelukt waardoor de kleuren en de schaduw van het jurkje niet helemaal goed uitkomen, maar ik wil de foto toch graag al plaatsen.


Voor het inkleuren heb ik weer mijn Spectrum Noir Markers gebruikt. De crèmekleurige basiskaart komt van de Blokker, het dessinpapier is allebei van de Action, de bloemen kocht ik bij de Boekenvoordeel, de tekststempel is ook van de Action, de stempel is van de Magnolia Jingle Jangle Collection 2008 (Alva with flower), de blaadjes zijn ook van Magnolia en het lint met de kerstmutsen kocht ik bij de Wibra.
Eigenlijk allemaal low budget materialen, maar zo zie je dat deze hobby niet altijd duur hoeft te zijn :)

Hoop dat jullie de kaart leuk vinden!
Graag weer tot een volgende keer en mocht ik dit weekend niks meer posten, wens ik iedereen een prettig weekend.

1 opmerking:

  1. Zooooo Esther, ben ik even een paar dagen niet hier geweest en wat zie ik: je bent heel actief geweest en hebt hele creatieve dingen gemaakt. De stempel op je laatste kaart is inderdaad heel schattig en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Ook mooi gekleurd! Hele fijne zondag nog en tot gauw maar weer.
    groetjes, Riet
    p.s. in mijn laatste post heb ik nog een kerstboomhanger erbij geplakt, gemaakt met dezelfde stempel, en die hangt nu in onze kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen