zaterdag 1 december 2012

Update Boelie en meer

De dierenarts was gelukkig zeer tevreden met het herstel van Boelie. Het wondje op haar hoofd zag er goed en rustig uit. Wel hebben we besloten het nietje nog even te laten zitten.
Het enorme gat in haar bekkie zag er ook rustig en goed uit, het geneest heel netjes. Er waren geen ontstekingen of iets dergelijks waar te nemen en ze had geen koorts. Ook was ze gelukkig alweer een onsje aangekomen.
We hebben afgesproken de antibiotica kuren te verlengen tot en met woensdag. De pijnstiller geven we nog maar 1x per dag. Woensdag gaan we terug voor controle en mag het nietje er ook uit. Al met al gaat het dus de goede kant op, al wou ik natuurlijk dat dit nooit gebeurt was...

Gisteren kreeg ik een mailtje van 123scrapping.nl met goed nieuws. Er zijn 2 sets van 24 binnen gekomen van Spectrum Noir (de Pastels en de Lights). Ook de sets van 6 met de groene en rode kleuren zijn weer leverbaar. Helaas zijn de Darks en Brights nog niet voorradig. De leverancier heeft nu als datum de derde week van december aangegeven, maar zekerheid kunnen ze niet geven.
Omdat ik met smart zit te wachten op uitbreiding van mijn kleuren palet heb ik gelijk een bestelling geplaatst. Ik loop hierdoor een paar euro mis door de 4 x 24 sets niet in 1 keer te kopen, maar dat maakt me niet uit. De sets zijn bij 123scrapping sowieso al erg goedkoop en boven de 25 euro worden ook nog eens geen verzendkosten in rekening gebracht.
Hoewel ik een andere bank heb en niet had verwacht dat het geld er nog dezelfde dag op zou staan, kreeg een mailtje dat als de betaling binnen zou komen de markers nog gelijk met de post van gister mee zouden gaan. In de late middag kreeg ik een email dat mijn betaling ontvangen was. Vanmorgen zag ik in de mailbox dat er even voor 12 uur gisteravond nog een mail was gekomen: bestelling verzonden.... ik durfde bijna niet te kijken, maar jawel, track en trace code erbij, deze gecheckt op de site en het staat er echt: bezorger onderweg. Dat zou dus betekenen dat ik vandaag mijn markers al binnen krijg!

Geweldige service dus! 123scarpping krijgt van mij een heel groot compliment voor de uitstekende service!

Gister heb ik ook nog een aantal nieuwe Magnolia stempels binnen gekregen en ik heb een voorraad papier gehaald om mee te kunnen stempelen. Ook kwamen er een aantal bestelde Promarkers door de brievenbus. Nog niet mee gekleurd, wel even gekeken op een papier naar de kleuren. Fijne punt, mooie kleuren, niet al te nat, kortom ook hier ben ik te spreken over tot nu toe. Kan natuurlijk pas echt goed oordelen als ik ze ga gebruiken voor het echte werk.

Verder hebben Peter en ik gister nog een bezoek gebracht aan mijn ouders. Het was gezellig en we hebben lekker gegeten (ik heb voor ze gekookt, spaghetti). Mijn oom kwam ook nog langs en was blij verrast ons daar te zien. Dus een leuke namiddag/avond).

Dit weekend wil ik aan de slag met mijn nieuwe stempels en markers. De bedoeling is om niet alleen in te gaan kleuren, maar er ook iets mee te gaan maken. Ik heb het plan om er kerst labels mee te gaan maken die ik aan de cadeautjes kan hangen.

Al met al een heel lang bericht geworden ;)
Wordt weer vervolgd!

1 opmerking:

  1. Gelukkig gaat het weer de goede kant uit met Boelie heb ik net gelezen.
    Ben ook benieuwd naar het kleuren met de spectrum noir markers.

    groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen