woensdag 12 december 2012

Twee kaartjes

Beste lezers,

Even een nieuw berichtje met twee kaarten.

De eerste is met een Magnolia stempel. Het kaartje heb ik snel in elkaar "geflanst" waardoor het eind resultaat beter had gekund, maar het wou niet echt lukken die dag ;)
Ik ben wel tevreden over Tilda's kleuren.


Dan nog een tweede kaart. Even heel iets anders. Toen ik begon met kaarten maken waren dat altijd 3D kaarten. Nog steeds vind ik het leuk om 3D kaarten te maken, maar dan wel met iets extra's.
Ik hou van Fantasy, dus ook van elfen. Nou is het soms best moeilijk om iets te vinden in die stijl, want ik moet het ook nog zelf mooi vinden. Als de stijl me niet aanspreekt maak ik het namelijk ook niet.
Nou ben ik ooit tegen de elfen van Molly Harrisson aangelopen. Zij maakt prachtige elfen en gelukkig zijn daar ook knipvellen van uitgebracht. Het was een hele zoektocht op het internet om ze nog te vinden, want ze zijn alweer een aantal jaren geleden uitgebracht, maar via verschillende adresjes heb ik er nog een heel deel bij elkaar kunnen sprokkelen.

Om het geheel iets extra's te geven heb ik de kaart eerst geborduurd, met dit als eind resultaat:


Hoop dat jullie ze leuk vinden. 
Ik heb ook nog een kerstkaart gemaakt met een nieuwe Magnolia stempel, maar daar nog geen foto van, die komt dus op een later tijdstip voorbij.

Graag tot een volgende keer!


1 opmerking:

  1. Hoi Esther, heel mooi gedaan zeg met de geborduurde ondergrond voor de elf en het magnolia kaartje is ook lief al is het dan snel in elkaar geflanst ;). Bij de andere post heb ik wat meer geschreven, daar kwam ik het eerst terecht.
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen