zondag 16 december 2012

Magnolia Giftbox

Goedemorgen beste lezers,

Gister ochtend ben ik met de fiets naar de stad gegaan. Eerst heb ik nog een paar kerst cadeautjes gekocht en daarna nog een tijdje rond gekeken bij Pipoos. En uiteraard bleef het niet alleen bij kijken... Ik heb er nog wat Kraft papier gekocht, een pons van een sneeuwster en wat leuke tekst stempels voor de kerst.
Daarna door naar de markt. Lekker alles kunnen kopen voor mijn vispotje (welke zeer gewaardeerd wordt binnen de familie).
Weer thuis gekomen ben ik fijn gaan knutselen. Ik had namelijk het plan om een Giftbox te maken. Ik wist alleen nog niet precies hoe het er uit zou gaan zien.
Tussendoor heb ik met Peter nog de eenden gevoerd. Peter heeft veel foto's gemaakt, maar die heb ik nog niet op mijn pc staan dus die volgen wellicht later nog.
Terwijl Peter aan het knutselen was met ons Efteling kerst dorp ben ik fijn aan het knutselen geweest aan mijn Giftbox.
Later heb ik Peter nog geholpen met het dorp (ook daar nog geen foto's van) en heb ik mijn vispotje gemaakt. Die was echt pittig dit keer, maar wat smaakte dat heerlijk!

Nou dan nu weer de Giftbox. Ik heb een bestaand doosje genomen en deze proberen in te pakken met geschenkfolie. Voor iedereen die dit ook wil maken: neem GEEN geschenkfolie maar gewoon inpakpapier. De folie is namelijk geen pretje om mee te werken.
Uiteindelijk kreeg ik de folie er wel op, maar helaas wel met wat vouwen en kreuken.
Afijn, het eindresultaat vind ik toch best leuk geworden al zeg ik het zelf. Dit is hem geworden:


Dit is de bovenkant van het doosje. Alle kleine versieringen langs alle randen heb ik gemaakt met verschillende ponsen. Een aantal heb ik wit gelaten en de andere heb ik zelf gekleurd. Zoals je zult begrijpen ben ik daar het langst mee bezig geweest.


zijkanten
De stempel van Tilda met het biggetje kreeg ik een tijdje terug van Peter. Ik vind hem echt zo leuk! 


Dit vind ik ook een super leuke stempel. Ik kon hem laatst voordelig kopen via Marktplaats. Hij was nog nooit gebruikt! De sneeuw sterren zijn ook Magnolia stempels. Die heb ik eerst gestempeld, daarna ingekleurd en dan uitgeknipt. Ook veel werk, maar zolang ik nog geen stans apparaat heb een goed alternatief.


Andere kant van het doosje...


En dat was hem!

Wat mij nou nog rest is bedenken wat ik er in ga doen en aan wie ik het doosje met kerst ga geven...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten