donderdag 31 januari 2013

Niet zo lekker

Beste Lezers,

Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat het wel alweer een tijd geleden is dat ik een nieuw bericht geplaatst heb hier. Daar moet ik maar even snel verandering in brengen en toch even een berichtje plaatsen. Bij deze dus!
De reden dat het zo lang duurt is dat ik even niet helemaal lekker in mijn vel zat en zit. Ben een beetje verkouden en voel me wat gammel, maar ben niet zo ziek dat ik helemaal niks meer kan. Kortom, het zet dus niet echt door, maar belemmerd me wel in de dingen die ik graag wil doen.
Het kleuren en het kaarten maken schiet er dus wat bij in en dat terwijl ik het juist zo leuk vind! Van de week ben ik wel bezig geweest met iets nieuws, maar het resultaat vond ik zelf zwaar tegen vallen.
Hopelijk ben ik snel weer "fris en fruitig" genoeg om iets moois in elkaar te knutselen zodat ik weer een leuker bericht hier kan posten ;)

Tot snel!

1 opmerking:

  1. Hi Esther, even hier om je beterschap te wensen. Wel niet echt ziek zo te zien maar ook niet echt lekker. Dit weekend stond in de krant dat de griep-epidemie nog heviger zou worden. Misschien heb je daar iets van meegekregen. Bij ons in de fam. ook een paar griepgevallen, maar zelf heb ik er nog geen last van gehad. Even afkloppen voordat het virus toeslaat.
    Ik hoop dat je gauw weer de oude bent!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen