zaterdag 12 januari 2013

Tilda heeft het weer voor elkaar

Beste lezers,

Tilda heeft het weer voor elkaar, ze heeft me weer betoverd ;)
Een paar dagen geleden weer eens aan het freubelen met mijn sieraden, maar ik was toch tussendoor op internet aan het kijken naar mooie Magnolia stempels.
Bovendien wou ik dolgraag de nieuwe Magnolia Ink hebben. Ik heb alle boeken en tijdschriften winkels hier in de stad afgelopen en afgebeld, maar helaas nergens te krijgen.
Dus dan toch maar shoppen op internet en tsja dan blijft het toch niet alleen bij de nieuwe Magnolia Ink zoals je hieronder kunt zien...


Afgelopen donderdag heb ik bovenstaande besteld bij Creashop-Duymelot en vrijdag had ik al alles in huis. Dat is nog eens een supersnelle en prima service!
Uiteraard heb ik al gebladerd en gelezen in de nieuwe Magnolia Ink. Leuk deze editie in de vorm van een kracht en ook was ik verrast door het cadeautje, de Vintage Diamonds en Pearls.
Er zit zelfs een knipvel in de Magnolia Ink, maar dat wil ik toch laten zitten, want ik vind het een beetje zonde om erin te knippen. Zoals je kunt zien heb ik verder een deel Magnolia papier gekocht en een aantal Doohickeys. Die kan ik helaas wel nog steeds niet gebruiken.
Dat zit zo...
Voor de kerst kocht ik een Bigshot starterkit plus pakket via een webwinkel op internet. Door de grote vraag waren ze niet leverbaar. Uiteindelijk kreeg ik de Bigshot toch nog binnen voor de kerst alleen is het pluspakket er nog steeds niet... En zonder dat kan ik de Doohickeys niet gebruiken, net als de creatables die ik al gekocht heb. Afgelopen maandag heb ik maar weer eens gebeld en ze zou me bovenaan leggen om als eerste de nalevering te ontvangen, dus ik moet nog maar even wat geduld hebben. 

En verder nog twee stempels gekocht; een Paasmand, want Pasen komt er weer langzaam aan en ook nog een stempel uit de nieuwe Magnolia With Love Collection.

Ik kan bijna niet wachten om met alles aan de slag te gaan, maar ben tegelijkertijd ook nog bezig om mijn hobby spullen een beetje opnieuw te ordenen, zodat alles wat overzichtelijker wordt en ook nog druk bezig andere en overbodige hobby spullen te verkopen op Marktplaats.
Ik kan dus niet zeggen hoe snel ik iets nieuws kan laten zien, maar er wordt aan gewerkt ;)

Veel knutsel plezier en tot een volgend bericht!

1 opmerking:

  1. Super spulletjes heb je gekocht Esther bij Duymelot. Ik bestel er ook wel eens wat en ze hebben inderdaad een supersnelle service. Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken met deze mooie dingen :)

    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen