woensdag 16 januari 2013

Koopziek?

Beste Lezers,

Met Bella gaat het ondertussen weer een stuk beter. Ze krijgt antibiotica, dus na deze kuur is ze er hopelijk weer vanaf. Ze geniet in ieder geval van de sneeuw die ook hier in Limburg ligt, dus dat is een goed teken.


Zelf geniet ik van mijn mooie bloemetjes. Afgelopen donderdag heb ik mij getrakteerd op 1 van mijn lievelings bloemen, namelijk Hyacinten. Ik vind ze niet alleen mooi, maar ook heerlijk ruiken.
Op mijn (vrijwilligers)werk kreeg ik ook nog prachtige rozen mee gister, dus ik heb bijna al mijn vazen gevuld nu en een prachtige kamer vol bloemenpracht :) Kijk maar mee:


 




Mooi he? Al die bloemen in huis!

Gisteravond ben ik gevallen in de sneeuw toen ik ging wandelen met de honden. Ik kwam nogal hard terecht op mijn onderrug en daar heb ik wel een beetje last van vandaag. Ik ben toch op de loopband gegaan vandaag en heb weer 4,3 km gelopen, dus een beetje trots op mezelf ben ik wel.
Verder boodschappen gedaan en druk bezig geweest met foto's maken, maar daar kom ik zo op terug.

Want ik moet nog vertellen waar de titel van dit bericht op slaat. Ik kreeg vandaag namelijk mijn stempels binnen die ik besteld had via marktplaats. Het zijn er weer een heleboel! En gister kwam ik op een site terecht die oude Magnolia Ink Magazines verkopen, twee oude nummers waren nu in de aanbieding voor maar 2,50 euro per stuk, dus tsja die heb ik nog even snel besteld. En ook die waren vandaag al binnen! Ik moet dus toch wel bekennen dat ik een beetje koopziek ben, maar Tilda is gewoon zo leuk dat ik de verleiding meestal niet kan weerstaan.
Hieronder zie je alles wat de postbode vandaag heeft gebracht.


Verder ben ik druk bezig met het adverteren op Marktplaats en Marktplaza. Op die laatste website heb ik sinds gister een eigen "winkeltje". Ik verkoop er nieuwe en tweedehands hobby spullen die ik zelf over heb, teveel heb of gewoon toch niet meer zo leuk vind voor een klein prijsje.
Ik ben er nog druk mee bezig, want het is veel werk om alles te fotograferen en er dan ook nog advertenties van te maken, daarom zet ik de link naar het winkeltje nog niet neer hier. Ik wil eerst wat meer erop hebben.

Met alle die drukke bezigheden ben ik toch ook nog creatief bezig geweest, maar heb nog niet genoeg af om er al een foto van te maken. Ik heb alleen pas Tilda with Love Potion ingekleurd van de nieuwe With Love Collection. Ik ben nu nog aan het bedenken hoe ik haar ga verwerken op een kaart. Dat volgt hopelijk snel!

Iedereen een fijne dag gewenst en pas op dat je niet net als ik valt ;)

1 opmerking:

  1. Hopelijk heb je niet al te veel last meer van je rug Esther en leuk te zien dat het weer goed gaat met Bella. En met shoppen gaat het ook goed zo te zien hahaha!!!! Leuk hoor en de hyacinten kan ik bijna ruiken hier ;)
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen