maandag 14 januari 2013

Bella beetje ziek

Goede Avond beste lezers,

Zoals de titel al zegt is Bella een beetje ziek. Ze heeft sinds gisteren weer een blaasontsteking :(
Dus vanmorgen proberen een plasje op te vangen, maar dat wou niet lukken. Dus dan maar eerst poetsen, want dat doe ik altijd op maandag. Daarna bijna een uur gelopen op de loopband. Bijna was ik niet gegaan, ik ben nu al een week bezig met meer bewegen, extra opletten met eten en amper snoepen, echter op een week tijd ben ik nog geen gram afgevallen wat niet echt motiverend werkt. Ondanks dat de weegschaal niets minder aangeeft dus toch maar gaan lopen en met een aardig tempo alsnog iets meer dan 4 km gelopen. Ik was best trots op mezelf.
De planning is om ook op de woensdag en de vrijdag weer te gaan sporten. Ik hoop het te kunnen volhouden en hopelijk geeft die weegschaal volgende week dan wel wat minder aan.
Na het sporten onder de douche en toen nog een poging gewaagd om een plasje van Bella op te vangen, gelukkig ging dat dit keer wel goed. Dus met plasje in de auto gesprongen en deze bij de dierenarts afgeleverd. Daarna gelijk door naar het postkantoor om een aantal pakketjes af te geven.
Na deze drukke ochtend had ik eindelijk tijd om een boterhammetje te eten.
Peter was ook vroeg thuis vandaag, want die kon door het koude weer niet veel doen vandaag.
Terwijl Peter aan de auto knutselde ben ik begonnen met het maken van foto's van een deel kralen die ik wil verkopen. Dat was weer een boel uitzoekwerk.
Toen dat eenmaal klaar was begonnen met het plaatsen van advertenties, maar jee, wat een werk is dat toch. Uiteindelijk was het alweer tijd voor het avond eten. Vandaag stond aardappelpuree, fishcuisine en erwtjes op het menu.
Na het eten op de bank geploft, maar het was ondertussen al bijna zes uur en ik had nog steeds niets van de dierenarts gehoord. Dus die zelf maar weer gebeld. De uitslag was aan de ene kant goed, er was namelijk geen gruis meer te zien in de urine, dus de brokken doen hun werk goed. Aan de andere kant was er dus wel weer een ontsteking aanwezig. Dus maar snel nog een keer naar de dierenarts gereden om een antibiotica kuur te halen.
En daarna eindelijk rust... maar na deze drukke dag ben ik zo uitgeteld dat ik geen puf meer heb om nog te knutselen. Dat bewaren we dan maar weer voor een andere keer.

Ik heb vandaag wel nog twee 'nieuwe' stempels binnen gekregen die ik via marktplaats besteld had. Deze mevrouw had er ondertussen nog veel meer te koop gezet, dus heb er inmiddels nog een aantal besteld bij haar. Hopelijk krijg ik die deze week ook binnen.

Morgen ook weer een drukke dag voor de boeg met veel afspraken, dus weet niet of er morgen nog geknutseld gaat worden.

Tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten