donderdag 17 januari 2013

Magnolia - Tilda with Love Potion

Beste Lezers,

Eindelijk dan toch weer eens een kaartje! Omdat het bijna Valentijnsdag is, heb ik gekozen voor Tilda with Love Potion uit de nieuwe Magnolia With Love Collection.

Finally a new card! Because it is almost Valentine's Day, I chose for Tilda with Love Potion form the new Magnolia With Love Collection.



Gebruikte Materialen:
Voor het inkleuren heb ik mijn Spectrum Noir Markers gebruikt (zie onder voor de nummers).
Verder een crèmekleurige basiskaart, veertjes, een stoffen sticker (volgens mij van de Xenos), het dessinpapier had ik nog liggen en de hartjes stickers zijn van Jolee's Boutique (Hearts of Love)

Used Materials:
I used my Spectrum Noir Markers for coloring Tilda.
Skin: FS3 / FS2 / FS 1
Cheeks: PL1 / PP3 / Blender / PP1
Hair: CT2 / GB5 / GB 4 / Blender
Dress: PL3 / PL2 / PL1
Glass: IB1
Drink: PP1
Hearts: CR11
Shoes: CR10 / CR11

All the materials were "left overs" and I can't remember where I bought them. Except for the heart stickers, they are from Jolee's Boutique (Hearts of Love).

1 opmerking:

  1. Wow, Esther, dat ziet er prachtig uit! Mooi ingekleurd ook! Ik zou die spectrum markers eigenlijk ook eens moeten proberen. 't Is ook een schattige stempel die je hebt gebruikt!
    Prettig weekend nog en tot gauw!
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen