zaterdag 17 november 2012

Sinterklaas


Materialen: crèmekleurige basiskaart, drie soorten papier uit Vintage papierblokken van de Action, rood draadjespapier/stof van Leurs, kantrandje van de Hema, plaatje van Internet, postzegel is originele kinderzegel uit 1961.

Omdat Sinterklaas vandaag weer aan wal ging in mijn woonplaats, besloot ik om maar in het thema te blijven en deze Sinterklaas kaart met jullie te delen. Altijd maar alleen 3D kaarten maken gaat vervelen, dus ik wou een keer iets anders. Omdat ik de afbeelding zo mooi vond en omdat Sinterklaas vandaag weer in het land is  besloot ik daar maar iets mee te doen. Hierboven zie je dus het resultaat.

Vandaag ook wat geoefend met borduren op papier, resultaten zal ik delen in een later bericht. Zelf ook een "kadootje" ontvangen; mijn bestelde scrap-artikelen werden bezorgd door de postbode, en de gebruikte postzegel die ik speciaal voor deze kaart kocht via marktplaats.
Om twaalf  uur heb ik de intocht van de Goedheilig Man gevolgd op Nederland 3, terwijl ik zat te borduren op papier. In de namiddag moest ik zelf nog een pakketje weg brengen naar het postkantoor en kwam ik Bella's zus Cycel tegen. Dat was wel een leuke verrassing, want de laatste keer dat ik haar zag was ze nog een pup. Cycel is maar liefst 15 kilo zwaarder dan Bella! Wat uitdrukking betreft hebben ze toch wel iets van elkaar weg, maar Bella heeft toch meer dat hangwerk van een Mastino. Toen ik thuis kwam werd ik uitgebreid besnuffeld door Bella :)
Verder ben ik vanmiddag nog bezig geweest met een mini project voor Peter, ook daarover later meer. Een rustige zaterdag dus, met geen moeilijke klussen, maar lekker doen waar je zin in hebt.
Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten