vrijdag 16 november 2012

Nieuwe blog, nieuw begin

Beste lezers,
Omdat dit mijn eerste bericht is, zal ik mij even wat uitgebreider voorstellen en uitleggen wat mijn bedoeling is met deze blog.
Ik ben dus Esther, 31 lentes jong en ik woon samen met Peter in Midden Limburg. Ik ben geboren in Maastricht en zo'n tien jaar geleden verhuisd van het zuiden van Limburg, naar het Midden van Limburg. Dat was erg wennen in het begin. Gelukkig heb ik het naar mijn zin nu, al blijf ik toch nog steeds chauvinistisch als het gaat om "mien Mestreech".
Peter en ik zijn vijf jaar samen. Wij wonen hier niet alleen. Wij hebben twee honden; Boelie, een tienjarige Franse Bulldog dame en Bella een negenjarige dame die half Mastino/half Bordeauxdog is. Naast deze dames op leeftijd lopen hier drie katten rond; Zeddicus Z'ul Zorrander (ex-kater), Frodo (het zusje van Zeddje) en Gypsy. De eerste twee zijn beide tijgertjes en ruim twaalf-en-een-half jaar. Gypsy is een lapjespoes en kwam met Peter mee, zij is een jaar of zes. Tot slot nog een konijn op leeftijd, genaamd Meneer Konijn. Zijn exacte leeftijd weet ik niet, ik denk een jaar of zes. Meneer Konijn is een kruising dwerg-/leeuwkonijn.

De reden dat ik deze blog begonnen ben is omdat ik het leuk vind creatief bezig te zijn. Het meeste maak ik kaarten, maar ik doe ook scrappen, borduren, sieraden maken en alles wat  er verder in me opkomt. Omdat hobby's bij mij een beetje komen en gaan of op en af gaan, leek het me een goed idee om er een blog van te maken. Zodat ik geregeld iets nieuws kan plaatsen (misschien is de blog wel een beetje een stok achter de deur om mijn hobby's niet te laten versloffen). Bovendien lijkt het me leuk reacties te krijgen en ideeën uit te wisselen met andere mensen die dezelfde interesses delen.

Buiten mijn creatieve "uitspattingen" vind ik het leuk om te koken, geen culinaire liflafjes, maar gewoon lekker en puur eten. Ik ben altijd een moeilijke eter geweest, maar de laatste jaren ben ik steeds meer gaan uitproberen en gaan experimenteren; met goede resultaten! Misschien ook een leuk idee om daar wat van te delen via deze blog.

Ik moet wel nog even uitzoeken hoe alles werkt, maar dat zal wel goed komen.
Ondanks dat ik momenteel geen werk heb, ben ik altijd wel druk met van alles en nog wat. Ik doe mijn best om geregeld een nieuwe blog te plaatsen, dus kom gerust regelmatig terug.
Tot zover mijn voorstel ronde en mijn eerste bericht, wordt (snel) vervolgd.


1 opmerking:

  1. Ha monichichi, aan mij de eer jou eerste berichtje tye schrijven. Ik hou van Jou! xxx

    BeantwoordenVerwijderen