donderdag 22 november 2012

In spanning wachten...

Goede avond beste lezers,

Al een hele tijd ben ik verliefd op al die prachtig ingekleurde stempel afdrukken van onder andere Magnolia. Een tijd geleden kocht ik daarom (in de aanbieding) een set Colorsoft potloden, maar echt enthousiast over het resultaat was ik niet. Met potloden krijg je nou eenmaal niet dat prachtige effect dat je krijgt met markers. Maar hoe lang en goed ik ook zocht, ik vond geen goedkope markers.
En Copic... tsja dat kon ik gewoonweg niet betalen.
Nu was ik weer aan het zoeken en las over Spectrum Noir Markers. Na enig onderzoek bleek dit, een voor mij, betaalbaar alternatief. Oke, Copic liefhebbers zullen het misschien niets vinden, maar wat ik er tot nu toe over gelezen heb is het toch voor mij een goede keus en een goed begin.
Nou heb ik gister een eerste deel besteld (de rest was helaas niet  op voorraad, dus daar wacht ik nog op) en ik kan bijna niet wachten dat ze binnen komen.
Ik hoop nog voor of in het weekend, zodat ik ermee aan de slag kan.
Ik ben ook nog volop aan het zoeken naar leuke (en goedkope) Magnolia stempels, maar er is zo veel keus en ik wil ze eigenlijk allemaal ;)
Maar goed... toch maar even een goede keuze maken en proberen geduldig af te wachten.

Dit weekend (zaterdag en zondag) is de Kerstshow van 't Haldert in Herkenbosch. Omdat ik heb meegeholpen aan het opbouwen ga ik hier nog heen met Peter. Het is beide dagen open van 10:00 uur tot 17:00 uur en vrij toegankelijk, dus hou je van bloemen, kerst, kunst en meer, kom dan ook gezellig een kijkje nemen!

Wordt weer vervolgd...

1 opmerking:

  1. Hallo Esther,
    Bedankt voor je bezoekje en natuurlijk ben ik bereid je vragen te beantwoorden. Al verschillende keren, voordat ik in het team zat bij Tilda's Town challengeblog heb ik Magnolia stempels en Doohickey mallen besteld bij Tildas Town. De eerste keer natuurlijk best spannend en afwachten, maar het liep allemaal prima. Omdat je geen verzendkosten hoeft te betalen valt de prijs echt mee en soms zijn er ook aanbiedingen (te volgen als je abonneert op de nieuwsbrief van tildastown.com. Je hebt niks van doen met douane of inklaringskosten. Je bestelling valt gewoon in een stevige envelop in de brievenbus.

    Veel plezier met het inkleuren van de Magnolia stempels en kijk maar uit want het kan behoorlijk verslavend zijn of worden :)

    groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen