donderdag 29 november 2012

Even met andere dingen bezig geweest...

De kerstshow bij 't Haldert was een groot succes. Het zag er prachtig uit en het werd druk bezocht. Zo druk dat op zondag iemand bij de deur moest staan om mensen tegen te houden en in groepjes binnen te laten!
Ik heb foto's gemaakt, maar nog geen tijd gehad deze op mijn pc te zetten, dat houden jullie nog te goed.

Helaas was zaterdagavond niet zo geslaagd. Door onoplettendheid om een balletje hebben de honden weer met elkaar gevochten. Zo erg dat ik met Boelie nog naar de dierenarts ben moeten gaan. Ze leek in eerste instantie alleen een wond(je) op haar hoofd te hebben dat vrij ver open stond. Echter bij de dierenarts bleek de schade nog erger. Er bleek een hele kies met een stukje kaak los te hangen :(
De dierenarts heeft dit verwijderd en met een boel pijnstillers en Antibiotica mochten we weer naar huis.

Inmiddels gaat het ietsje beter met mijn kleine meisje. Ze kan alweer wat beter eten en lijkt wat minder pijn te hebben. Maandag zijn we op controle geweest en vrijdag gaan we weer. Duimen dat het snel beter gaat dus!

Door de schrik, stress en zorgen is er van knutselen natuurlijk weinig gekomen. Inmiddels heb ik wel nog wat nieuwe (tweedehands) Magnolia stempels binnen gekregen. Ik ben gisteren weer begonnen met inkleuren, maar heb nog geen foto's gemaakt, dat houden jullie dus nog even tegoed.

Hopelijk tot snel!

1 opmerking:

  1. Morgen weer naar de dierenarts. Ik hoop voor je dat het snel weer goed komt met Boelie. Bella is een Bordeauxdog, maar Boelie kan ik niet zo gauw thuisbrengen qua ras, ook al omdat alleen haar koppie op de foto staat! Sterkte morgen bij de dierenarts!
    groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen