zaterdag 24 november 2012

Hoera, ze zijn er!!!

Gistermorgen hield ik nauwlettend de deur in de gaten, want ik had bericht dat mijn Spectrum Noir Markers eraan kwamen! Maar er moest ook gestofzuigd worden. Toen ik met de stofzuiger de trap af kwam, zag ik een kaartje in de bus van post.nl en ook zag ik nog het witte busje van de pakket bezorger voor de deur staan. In paniek rende ik naar buiten, want het zou niet mogen gebeuren dat ik mijn markers niet kreeg. De pakket bezorger schrok en deelde toen lachend mee dat hij het pakketje al bij de buurvrouw had afgegeven. Snel naar de buurvrouw en ja hoor daar was mijn pakketje. Gelijk me maar verontschuldigd voor het ongemak en gezegd dat ik de bel niet heb gehoord door het stofzuigen.

Mijn pakket was keurig netjes verpakt door 123scrapping. Alles zat er netjes in en er was ook nog een leuk stempeltje bij als bedankje voor mijn bestelling. Wat een uitstekende service!

En ja, natuurlijk ben ik gelijk aan de slag gegaan met inkleuren. Helaas heb ik pas 1 Magnolia stempel (die was gratis bij het nieuwe Magazine), dus die twee keer afgedrukt en begonnen.
Wat is het heerlijk om Tilda in te kleuren! Echt, ik vergat de wereld even om mij heen en heb er echt van genoten. Het viel ook niet tegen om de eerste keer te werken met de markers. Ja tuurlijk is het even wennen en kijken hoe de kleuren zich laten mengen en welke kleur het best past, maar het was echt een geweldig avontuur!

En nu dan natuurlijk de resultaten.... ik heb er nog niets mee gemaakt, maar dat komt uiteraard nog.
Hier mijn eerste ingekleurde Magnolia afdrukken:


Niet slecht voor een eerste keer, vind ik zelf. Over het groen ben ik nog niet zo tevreden, maar ik heb nog niet veel groene kleuren (die komen er uiteraard nog aan), ook rood heb ik maar in 1 tint, dus dat was even behelpen, maar voor een eerste keer ben ik tevreden.
En zeg nou zelf... Tilda is gewoon echt schattig!

Wordt weer vervolgd...

1 opmerking:

  1. Je hebt gelijk Tilda is zeker echt schattig en je hebt haar mooi ingekleurd, zeker omdat het nog maar je eerste keer is!

    groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen