donderdag 7 maart 2013

Nieuwe kaarten

Beste Lezers,

Vandaag kan ik jullie weer een heel deel nieuwe kaartjes laten zien.
Met Pasen stuur ik gewoonlijk geen kaarten en maak ik normaal ook geen kaarten. Maar toen ik de nieuwe Magnolia Little Easter Collection zag, kon ik het toch niet laten om een paar stempels aan te schaffen en dan moet je er natuurlijk toch ook iets mee doen ;)

Dus maakte ik deze kaart met de schattige Tilda with Eggs and Chicken. Ik heb haar weer ingekleurd met mijn Spectrum Noir Markers. Het dessinpapier is van Marianne Design (Summerfun Pretty Paper Bloc). De bloemen en het houten vogeltje had ik nog liggen.


Het volgende kaartje is een beetje een "Zomaar" kaartje. Het is de I'm in Love stempel uit de With Love Collection 2013. Ook deze Tilda heb ik weer ingekleurd met de SN markers. Het papier is van Magnolia (With Love Green Romance en With Love Carte Postale). De hartjes komen uit het tijdschrift Mijn Hobbykaart en de bloemen en plakparels had ik nog.


Tot slot nog een aantal kaartjes die uit het tijdschrift mijn Hobbykaart komen. Soms ben ik namelijk een beetje lui en heb ik geen zin om zelf iets te verzinnen en het is ook soms makkelijk om even snel een kaart in elkaar te draaien als je geen andere bij de hand hebt.


Deze Paaskaart vind ik zelf erg leuk, ook al komt hij dan uit een boekje.


Een leuke kaart voor een meisje of vrouw die graag met haar uiterlijk bezig is :)


Ook een leuke kaart voor iemand die graag met de naaimachine werkt.


En tot slot dit leuke geinige kaartje met de uiltjes :) 

Nou dat waren mijn kaartjes voor deze keer :) Hopelijk vind ik de komende dagen (en dan met name het weekend) weer tijd om nieuwe kaartjes te maken. Maar ik ben ook nog bezig met mijn autootje. Die is begin deze week voor de APK geweest en kwam er helaas niet door. Een reparatie door de garage zou 400 euro gaan kosten, dus besloot Peter het zelf te doen met een vriend. (Peter heeft er vroeger voor geleerd). De onderdelen die we nodig hebben, hebben we voor veel minder op de sloop kunnen krijgen en zaterdag wordt er dus flink aan gesleuteld. Als het meezit komt hij dus volgende week alsnog zonder (grote) problemen door de keuring. Spannend altijd!

Graag weer tot een volgende keer en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat. Ik lees alle berichten met veel plezier en als je het leuk vind, kun je me ook "volgen", dan blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes :)

3 opmerkingen:

  1. Hallo Esther,
    Nachtwerk hier, dat zie je zeker wel ;)
    Je bent heel actief geweest zie ik, en een heleboel leuke kaarten. Goed om te zien hoor! En nu ook nog maar hopen, dat het in orde komt met de APK van je auto. De mijne (10 jaar oud) is ook net gekeurd, maar net als bij jou 400 euro extra kosten en ik heb geen mannetje die er even aan kan 'knutselen'. Maar ja, als 't goed is kan ik er weer even tegen.

    Lieve groet
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sweet cards hun!

    you made me laugh wiht your comment.

    you are just like me.. just ordering the stamps and than i struggle coloring them all in. They are just too cute.
    Your Easter card is sweet i love purple for Easter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productie zeg prachtig liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen