zaterdag 16 maart 2013

Korte Update

Beste Lezers,

Even een korte update. Mijn auto is gelukkig door de APK gekomen, zonder problemen. Peter en onze kennis hebben dus goed werk afgeleverd! Mijn autootje kan er weer een jaartje tegen aan.
Er zijn wel een paar puntjes die er aan zitten te komen, een lekkende schokdemper, een nieuwe band en ik heb een roestplek aan de dorpel. Hier heb ik echter weer een jaar de tijd voor om die aan te pakken, dus dat moet te doen zijn ;)

Verder heb ik nog een heleboel nieuwe kaartjes gemaakt, maar ik kan ze (nog) niet laten zien, want ik heb er nog geen foto's van gemaakt...
Ik heb geen Magnolia kaartjes meer gemaakt, dus dat wordt wel weer een keer tijd!

Tot slot: ik heb nog een aantal leuke sites/blogs toegevoegd aan mijn lijstje. Je vind ze aan de rechterkant. Neem er eens een kijkje, ze zijn allemaal zeer de moeite waard!

Fijn weekend en hopelijk tot snel!

1 opmerking:

  1. hello dear,
    thank you so much for your sweet comment on my blog.you asked me what i use to color my images and its mostly copics, prisma color pencils but recently i also purchased some Pablo pencils and i love those a lot.

    BeantwoordenVerwijderen